طراحی و ساخت تصاویر و فیلم های دیجیتالی با نرم افزار DxO Filmpack 3.2.3 Build 94
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 763
نویسنده : Xeos_Ali

DxO Filmpack 3.2.3 Build 94 نرم افزاری حرفه ای جهت ساخت و تبدیل تصاویر و فیلم ها به تصاویر و فیلم های دیجیتالی می باشد. تصاویر و فیلم های دیجیتالی در دنیای امروز طرفداران زیادی را به سمت خود سوق داده است که علاوه بر کاربران معمولی شرکت های تبلیغاتی نیز برای طراحی های خود از این امر بهره می برند ، چرا که کیفیت و قدرت کار در این حرفه بالا می باشد. نرم افزاری را که در این پست از سایت فور مور برای شما اماده نموده ائیم نرم افزاری حرفه ای در همین زمینه می باشد که شما با ستفاده از ان میتوانید قدرت خلاقیت و تخیل خود را برای ساخت تصاویر و فیلم های دیجیتالی به کار بگیرید. این نرم افزار کار رای برای شما اسان نموده و تمامی ابزار مورد نیاز را برای شما فراهم نموده است. علاوه بر ابزار های مورد نیاز شما میتوانید از طرح های اماده و افکت های زیبای موجود در نرم افزار نیز برای طراحی های خود استفاده نمائید.

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

قابلیت طراحی تصاویر دیجیتالی با کیفیت بالا

قابلیتساخت فیلم های دیجیتالی

دارا بودن بیش از 60 فیلم اماده جهت استفاده در نرم افزار

دارا بودن بیش از 25 افکت زیبا

پشتیبانی از ترکیب رنگ بالا

قابلیت تنظیم میزان وضوح، شفافیت و سایه طرح ها

و ...

 

دانلود با لینک مستقیم - 275 مگابایت

رمز: www.mihandownload.com

منبع:وب سایت میهن دانلود


center

:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , نرم افزار طراحی , نرم افزار سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: DxO Filmpack , تصاویر دیجیتالی , دانلود , دانلود DxO Filmpack , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار DxO Filmpack , ساخت فیلم , سخت فیلم دیجیتال , طراحی عکس دیجیتال , نرم افزار , نرم افزار DxO Filmpack , نرم افزار طراحی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: